Úvod » Otázky a odpovědi
Jen se klidně ptejte...
Než nám zavoláte nebo napíšete, můžete zkusit najít odpověď na Váš dotaz zde:
Ano, je to možné. Pokud jste si vybrali zboží z našich tištěných či e-katalogů, kontaktujte nás prosím na e-mailu info@diareakalendare.cz. Zpracujeme Vám kalkulaci s uvedením možného termínu dodání.
Pokud si chcete objednat zboží s potiskem, které je skladem v našem e-shopu, vyberte si z naší nabídky a do poznámky v košíku objednávky připojte text s Vaším požadavkem. Pokud se jedná o zboží z katalogu, které není v nabídce našeho e-shopu, kontaktujte nás prosím e-mailem na info@diareakalendare.cz.
Po přijetí Vaší objednávky Vás bude kontaktovat náš obchodník, který s Vámi dohodne vše potřebné, upřesní Vaše požadavky a přání. Následně Vám zpracujeme a odešleme předtiskovou korekturu, vizualizaci potisku na daný předmět, celkovou kalkulaci s uvedením termínu zhotovení a výzvu k platbě. Po přijetí Vaší zálohové platby na potvrzenou objednávku, bude zakázka předána do výroby a následně expedována k Vám. Ve většině případů bývá zakázka expedována nejpozději do 14 pracovních dnů od přijetí. Tuto dobu jsme ale schopni zkrátit i na 3 pracovní dny. Termíny zhotovení jsou závislé na přijetí Vaší platby na náš účet a také momentální volné tiskové kapacitě naší výroby.
Ano, je to možné. V tomto případě je nutné si podrobnosti ohledně požadovaného potisku a žádost o kalkulaci dohodnout přímo s našimi obchodníky.
Běžná dodací lhůta u zboží na objednávku, tedy u toho, které je přepravováno mezi našimi sklady, je 3-5 pracovních dní. U zboží na objednávku ze zahraničního skladu je dodací lhůta 7-14 dní. U zboží, které zadáváme do výroby, může být doba dodání až 30 dní od objednávky. O termínu dodání budete informováni v potvrzení objednávky naším obchodníkem.
Ano, je to možné. Naše sklady zatím bohužel nejsou nafukovací, proto máme k dispozici pouze omezené množství kusů od jednotlivých položek. Systém e-shopu tedy povolí nákup pouze tolika kusů, jaké je momentálně skladově dostupné. Pokud potřebujete větší množství kusů, kontaktujte nás prosím na info@diareakalendare.cz, rádi Vám zpracujeme individuální nabídku.
Někdy se stane, že nám v dodávkách dorazí zboží poškozené nebo se najde kus, který neodpovídá první jakosti. Takové zboží označíme jako „Bazar“ a prodáváme jej za podstatně nižší cenu, než je tomu u bezvadných kusů. Popis závady nebo důvod slevy je vždy podrobně popsán v detailu produktu a nemůže být důvodem k případné reklamaci. "Bazarovým" označujeme také zboží, které bylo vystaveno ve výloze obchodu, bylo použito jako jednorázová dekorace na výstavě a podobně. Je tedy možné jej nakoupit naprosto bez vad a viditelných známek opotřebení nebo poškození.
Příchozí platby pravidelně denně kontrolujeme. Mezibankovní převody trvají většinou 2-3 pracovní dny. Pokud by Vaše platba byla v prodlení déle než 7 dní, budeme Vás kontaktovat.
Ano, je to možné. Opravit Vám na vystaveném daňovém dokladu můžeme špatné IČO, DIČ, jméno a adresu. Bohužel není možné žádat o změnu z jedné fyzické osoby na jinou fyzickou osobu, z jedné firmy na druhou, z firmy na fyzickou osobu a naopak.
Zboží do naší nabídky pečlivě vybíráme. Snažíme se nabízet kvalitu za rozumnou cenu. Na námi prodávané reklamní a dárkové zboží poskytujeme záruku dle obchodního zákoníku. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci nebo jejích dílů způsobené používáním, na poškození vzniklá v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, na poškození způsobená nesprávnou manipulací, na poškození způsobené důsledkem nevhodné nebo nedostatečné údržby, nepřípustným zásahem do výrobku nebo jakoukoli jeho úpravou. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu.
Jsme lidé a můžeme udělat chybu. Nestává se nám to, ale i přes to je dobré vědět, co kdyby…
Kontaktujte nás prosím na info@diareakalendare.cz, uveďte číslo nákupního dokladu, přebývající nebo chybějící zboží, své jméno a přímý kontakt na Vás. Budeme Vás kontaktovat nejpozději následující pracovní den, abychom tuto nepříjemnou situaci vyřešili.
Je důležité bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.
GEIS - PPL - DPD
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, neprodleně oznamte podrobnosti e-mailem na naši adresu info@diareakalendare.cz (uvádějte číslo balíku, číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Zástupce dané přepravní společnosti k Vám přijede sepsat škodní protokol a poškozené zboží si odveze. Kopii zápisu o škodě, kterou od něho obdržíte,nám zašlete do 24 hodin e-mailem na info@diareakalendare.cz nebo poštou na adresu obchod Diáře a Kalendáře.cz, Pošta Pěnčín u Liberce, 463 45 Pěnčín a my Vám zašleme nové zboží. Po uplynutí 3 dnů od převzetí zásilky se vystavujete nebezpečí zamítnutí Vaší reklamace.
Česká pošta
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, reklamaci uplatněte nejpozději následující pracovní den po dodání na Vaší pobočce České pošty. Budete potřebovat kompletní balení zásilky, fakturu ke zboží a Váš OP. Pracovník pošty s Vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Poté neprodleně oznamte podrobnosti e-mailem na adresu info@diareakalendare.cz nebo poštou na adresu obchod Diáře a Kalendáře.cz, Pošta Pěnčín u Liberce, 463 45 Pěnčín (přiložte kopii zápisu a uplatnění od České pošty, uveďte číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Náš obchodník Vás bude do 24 hodin po přijetí informovat o dalším postupu.
Vzhledem k dlouhé cestě, kterou k Vám zboží muselo urazit, se to bohužel může stát. Abychom však mohli takovouto reklamaci řešit, je bezpodmínečně nutné písemně oznámit tuto skutečnost na info@diareakalendare.cz, a to tentýž pracovní den. Na pozdější reklamace bohužel nemůže být brán zřetel. Zboží nesmí být použité. Po použití nelze vyloučit, že reklamace bude z pochopitelných důvodů zamítnuta. K reklamaci zboží je nutné dodat veškerý obalový materiál včetně vyplní.
U reklamací, kde je to možné, tedy u skladového zboží, je reklamované zboží okamžitě vyměněno kus za kus. V případech, kde to možné není, tedy u zboží, které není momentálně skladem, je na objednávku, či na zadání do výroby, nelze tento proces nijak uspíšit. Reklamace je vyřízena nejpozději do třiceti dnů od jejího přijetí. O průběhu celé reklamace budete informováni e-mailem, který Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána či že si ji máte možnost vyzvednout v naší provozovně v Turnově nebo ve skladu v Praze.
Reklamovat můžete všechny vady, které nejsou dle Vašeho názoru v pořádku, ale pouze u zboží, které není dodatečně upravené, označené popisem, nepotištěné, či jinak nezměněné Vaším zásahem. Reklamace musí být vždy písemná a je při ní nutné vždy předložit doklad o koupi. V případě uznání vady se zavazujeme nahradit hodnotu řádně reklamovaného zboží. Uznané vady odstraníme opravou, náhradním plněním, dobropisem nebo jiným dohodnutým způsobem bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů od obdržení reklamace.
Upozornění : Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Obchod Diáře a Kalendáře.cz je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).
Rozhodnete-li se pro odstoupení od kupní smlouvy v této lhůtě, kontaktujte nás prosím ještě před tímto odstoupením písemně např. na e-mailu info@diareakalendare.cz s požadavkem na Odstoupení od kupní smlouvy.
Zboží, které hodláte vrátit musí nepoužité bez jakýchkoli známek užívání nebo opotřebování, nepoškozené, musí být kompletní, s originálem dokladu o koupi včetně veškeré dokumentace a příslušenství, zboží musí být v původním nepoškozeném obalu. Pokud jste společně se zbožím obrželi také dárky zdarma, či jiné bonusy, je třeba je vrátit společně s tímto zbožím, je-li to možné. Zboží nám zašlete doporučeným dopisem nebo balíkem do ruky bez dobírky a pojištěné pro případ ztráty při přepravě. Zboží vracíte na vlastní náklady na adresu : Diáře a Kalendáře.cz, Pěnčín u Liberce, 46345 Pěnčín.
Při splnění všech výše uvedených podmínek, po obdržení vráceného zboží a jeho kontrole, Vám odpovídající částku za přijatou platbu vrátíme nejpozději do čtrnácti dnů zpět převodem na Vámi uvedený bankovní účet. Od vrácené částky Vám budou odečteny náklady spojené s přepravou naším kurýrem, pokud jste ji využili a také náklady na přepravu, pokud jste nevyužili nejlevnější možný způsob dodání v okamžiku objednání zboží. Vrácení platby nemůžeme provézt dříve, než budeme mít k dispozici Vámi vrácené zboží.V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude možné akceptovat odstoupení od kupní smlouvy. Nepřijímáme zásilky vrácené formou dobírky.
Od kupní smlouvy bohužel NELZE odstoupit v případě, že se jednalo o dodávku zboží upraveného dle Vašeho přání nebo pro Vaši osobu (např. potiskem, popisem loga, jmenovky, ražbou, změnou výrobního balení apod.), dále v případě, že se jednalo o zboží, které není ve standardní nabídce a bylo objednáno na Vaše výslovné přání u výrobce dle specielní objednávky na zakázkovou výrobu, dále v případě, že bylo zboží zakoupeno při osobním odběru v sídle obchodu Diáře a Kalendáře.cz, v provozovně, kanceláři nebo prodejně Diáře a Kalendáře.cz, ve výdejním či distribučním skladu Diáře a Kalendáře.cz a dále v případě, že vrácené zboží nesplňuje hygienické podmínky. Dále není možné vrátit zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, zboží, u kterého byl poškozen hygienický obal, zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím a od kupní smlouvy na dodávku audio a video nahrávek, porušil-li spotřebitel jejich originální obal a v případě, že nebyly splněny některé z výše uvedených podmínek.